Počet záznamov: 1  

Využitie hybridnej formy predaja ako forma rozširovania distribučnej cesty v maloobchode

  1. Názov Využitie hybridnej formy predaja ako forma rozširovania distribučnej cesty v maloobchode
    Autorské údajeTomáš Hudák
    Autor Hudák Tomáš
    Zdrojový dokument MASH : zborník z medzinárodnej vedeckej doktorandskej konferencie dňa 29. 6. 2010 : manažment, marketing, sociálna sféra, hospodárstvo. S. 1-6. - Košice : PHF EU Košice, 2010. ISBN 978-80-225-3003-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * maloobchod * predajne * kanály distribučné * komunikácia marketingová * internet * komunikácia elektronická * spotrebitelia * starostlivosť o zákazníkov
    AnotáciaVymedzenie pojmu hybridná predajňa. Jednotlivé vybrané charakteristiky kamennej predajne, online predajne a hybridnej predajne. Technologické riešenie prepojenia kamennej a online predajne do hybridnej predajne formou webových služieb ako najideálnejšej formy.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.