Počet záznamov: 1
Využitie hybridnej formy predaja ako forma rozširovania distribučnej cesty v maloobchode
Názov Využitie hybridnej formy predaja ako forma rozširovania distribučnej cesty v maloobchode Autorské údaje Tomáš Hudák Autor Hudák Tomáš Zdrojový dokument MASH : zborník z medzinárodnej vedeckej doktorandskej konferencie dňa 29. 6. 2010 : manažment, marketing, sociálna sféra, hospodárstvo. S. 1-6. - Košice : PHF EU Košice, 2010. ISBN 978-80-225-3003-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * maloobchod * predajne * kanály distribučné * komunikácia marketingová * internet * komunikácia elektronická * spotrebitelia * starostlivosť o zákazníkov Anotácia Vymedzenie pojmu hybridná predajňa. Jednotlivé vybrané charakteristiky kamennej predajne, online predajne a hybridnej predajne. Technologické riešenie prepojenia kamennej a online predajne do hybridnej predajne formou webových služieb ako najideálnejšej formy. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1