Počet záznamov: 1  

Strategie pro Čínu

  1. Názov Strategie pro Čínu
    Autorské údajeEdward Tse
    Autor Tse Edward
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 45, č. 12 (Prosinec 2010), s. 14-17. - Praha : Economia, 2010. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * investovanie * stratégia podnikateľská * firmy * konkurencia * trh voľný * Čína
    AnotáciaHlavné problémy, ktoré trápia zahraničných investorov pri podnikaní v Číne. Perspektíva Číny stať sa hlavným motorom svetového rastu v produkcii a v spotrebe. Potreba novej stratégie v podnikaní v Číne. Zložky podnikateľskej stratégie - zákazníci, konkurencia, firma a kontext. Tri kľúčové faktory čínskeho kontextu: oficiálna Čína, konkurenčná Čína a spotrebiteľská Čína. Päť otázok pre firmu, ktorá zvažuje podnikať v Číne.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 7-12 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.