Počet záznamov: 1
Strategie pro Čínu
Názov Strategie pro Čínu Autorské údaje Edward Tse Autor Tse Edward Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 45, č. 12 (Prosinec 2010), s. 14-17. - Praha : Economia, 2010. ISSN 0026-8720 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie * investovanie * stratégia podnikateľská * firmy * konkurencia * trh voľný * Čína Anotácia Hlavné problémy, ktoré trápia zahraničných investorov pri podnikaní v Číne. Perspektíva Číny stať sa hlavným motorom svetového rastu v produkcii a v spotrebe. Potreba novej stratégie v podnikaní v Číne. Zložky podnikateľskej stratégie - zákazníci, konkurencia, firma a kontext. Tri kľúčové faktory čínskeho kontextu: oficiálna Čína, konkurenčná Čína a spotrebiteľská Čína. Päť otázok pre firmu, ktorá zvažuje podnikať v Číne. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 7-12 + 3 príl.
článok
Počet záznamov: 1