Počet záznamov: 1  

Entwicklung der grundlegenden strategieebenen innerhalb eines strategieportfolios für die möbelindustrie

  1. Názov Entwicklung der grundlegenden strategieebenen innerhalb eines strategieportfolios für die möbelindustrie
    Autorské údajeMaik Büssing
    Autor Büssing Maik EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. S. 1-25. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing manažment * manažment sortimentný * stratégia marketingová * plán marketingový * priemysel nábytkársky * výroba nábytku * ciele riadenia
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00284-102, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.