Počet záznamov: 1  

Analýza dôvodov nevyužívania prieskumu trhu v podnikoch v SR

  1. Názov Analýza dôvodov nevyužívania prieskumu trhu v podnikoch v SR
    Súbežný názovAnalysis for non-use market research in establishments in the Slovak Republic
    Autorské údajeDana Hrušovská
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. S. 1-5. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658 - Podnikové hospodárstvo. Technika obchodu
    Heslá Slovensko * prieskum trhu * marketing manažment * technika obchodná * nástroje marketingové * informácie obchodno-ekonomické * hospodárstvo podnikové * politika obchodná * analýzy
    AnotáciaAnalyzovanie a identifikácia dôvodov nevyužívania prieskumu trhu v súčasnej situácii v podnikoch v SR. Podniky SR, ktoré realizujú vlastné prieskumy trhu. Návrhy pre zlepšenie podnikateľského prostredia pre prieskum trhu v podnikoch v SR.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00284-084, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.