Počet záznamov: 1
Interkultúrne rozdiely - ich význam a akceptácia medzinárodného marketingu so zameraním na oblasť Latinskej Ameriky
Názov Interkultúrne rozdiely - ich význam a akceptácia medzinárodného marketingu so zameraním na oblasť Latinskej Ameriky : dizertačná práca Autorské údaje Marián Honaizer, škol. Otília Zorkóciová Autor Honaizer Marián Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 226 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá kultúra * marketing medzinárodný * výskum marketingový * Latinská Amerika Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 846930
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.4 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 846930 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1