Počet záznamov: 1  

Interkultúrne rozdiely - ich význam a akceptácia medzinárodného marketingu so zameraním na oblasť Latinskej Ameriky

  1. Názov Interkultúrne rozdiely - ich význam a akceptácia medzinárodného marketingu so zameraním na oblasť Latinskej Ameriky : dizertačná práca
    Autorské údajeMarián Honaizer, škol. Otília Zorkóciová
    Autor Honaizer Marián
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 226 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá kultúra * marketing medzinárodný * výskum marketingový * Latinská Amerika
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra846930

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    846930SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.