Počet záznamov: 1
Nástroj konkurenčnej výhody: imidž
Názov Nástroj konkurenčnej výhody: imidž Autorské údaje Ivan Bzdúšek Autor Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 13-27. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * definície * analýzy Anotácia Imidž, jeho význam, podstata a definícia. Klasifikácia jednotlivých druhov imidža. Vlastnosti, nositelia, funkcie, analýza imidža. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00196-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1