Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firiem

  1. Názov Spoločenská zodpovednosť ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firiem
    Autorské údajeLucia Horňáková
    Autor Horňáková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 37-45. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Heslá firmy * zodpovednosť spoločenská * konkurencieschopnosť
    AnotáciaZákladná charakteristika a postavenie spoločenskej zodpovednosti v súčasných trhových podmienkach. Výhody a bariéry uplatňovania princípov spoločenskej zodpovednosti vo firmách.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00196-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.