Počet záznamov: 1  

Manažment znalostí v slovenských podnikoch - marketingový prieskum

  1. Názov Manažment znalostí v slovenských podnikoch - marketingový prieskum
    Preklad názvuKnowledge management in slovak business – marketing research
    Autorské údajeViera Čihovská, Eva Hvizdová
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference v Olomouci dne 8.-9.9.2010. S. 57-63. - Olomouc : Katedra aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, 2010. ISBN 978-80-904477-5-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie znalostí * manažment znalostný * marketing * prieskum informačný * firmy * Slovensko
    AnotáciaManažment znalostí ako dôležitý prvok pri získavaní konkurenčnej výhody podnikov. Výsledky realizovaného marketingového prieskumu, ktorý sa uskutočnil za účelom zistenia stavu a ponímania manažmentu znalostí na úrovni podnikov. Výsledky prinášajú zaujímavý pohľad na uplatňovanie manažmentu znalostí zo strany podnikovej sféry a poskytujú nové idey na vylepšenie stavu tejto novej filozofie podnikania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00200-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.