Počet záznamov: 1  

Úroveň vzťahov k zákazníkom v slovenských podnikoch

  1. Názov Úroveň vzťahov k zákazníkom v slovenských podnikoch
    Autorské údajeViliam Lendel
    Autor Lendel Viliam
    Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D - Faculty of Economics and Administration. Č. 14 (2009), s. 148-159. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2009. ISSN 1804-8048
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * spokojnosť zákazníkov * marketing * manažment * podnik * výskum ekonomický
    AnotáciaRiadenie vzťahov so zákazníkmi je komplexná stratégia a proces získavania, udržiavania a združovania s vybranými zákazníkmi s cieľom vytvoriť prvotriednu hodnotu pre spoločnosť a zákazníka. Zahŕňa integráciu funkcií marketingu, predaja, služieb zákazníkom a dodávateľského reťazca organizácie za účelom dosiahnutia vyššej efektivity a účinnosti pri dodávaní zákazníckych hodnôt . Od marca do októbra 2008 bol realizovaný výskum, ktorého primárnou úlohou bolo získanie a interpretácia informácií vypovedajúcich o miere využívania CRM v slovenských podnikoch. Výskum bol zameraný na stredné a veľké podniky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 14

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.