Počet záznamov: 1
Úvod do sponzoringu - jeho význam v súčasnosti ako globálneho priemyslu
Názov Úvod do sponzoringu - jeho význam v súčasnosti ako globálneho priemyslu Autorské údaje Kamila Rubaninská Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 88-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá nástroje marketingové * mix komunikačný * sponzorovanie Anotácia Pohľady slovenských i zahraničných odborníkov na sponzoring ako významný komunikačný nástroj. Autorka približuje jeho postavenie v komunikačnom mixe, význam v súčasnosti a dáva do popredia jeho transformáciu do samostatného globálneho priemyslu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00196-009, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1