Počet záznamov: 1  

Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu

  1. Názov Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu
    Autorské údajeMária Vasiľová
    Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 107-117. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá inovácia výrobkov * modely ekonomicko-matematické * výrobky nové * trhy * konkurencieschopnosť * marketing manažment
    AnotáciaAutorka sa zameriava na difúzne modely vychádzajúc z teórie difúzie inovácie, ktorá predpokladá existenciu štyroch vplyvov na rýchlosť šírenia inovácie - charakter inovácie, komunikačné kanály, spoločenský systém a čas. Príspevok sa zaoberá aj identifikáciou postavenia difúznych modelov v marketingovom manažmente, ich limitov a ohraničení, ako aj budúcemu smerovaniu výskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00196-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.