Počet záznamov: 1
Vplyv finančno-hospodárskej krízy na cenovú stratégiu firiem so zreteľom na Maslowovu hierarchiu potrieb
Názov Vplyv finančno-hospodárskej krízy na cenovú stratégiu firiem so zreteľom na Maslowovu hierarchiu potrieb Autorské údaje Barbora Brynkusová Autor Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 33-38. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Poznámky VEGA 1/0803/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny * tvorba cien * kríza hospodárska * marketing medzinárodný Anotácia V čase celosvetovej finančno – hospodárskej krízy je prispôsobenie sa cenovej politiky podľa požiadaviek spotrebiteľov nepostrádateľnou súčasťou zmien cenových stratégií medzinárodných firiem. Maslowova hierarchia potrieb. Kategórie výdavkov podľa Maslowovej hierarchie potrieb. Dopady finančnej krízy na výdavky spotrebiteľov a cenovú politiku. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00205-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1