Počet záznamov: 1  

Analyse des données en marketing, en management et en sciences sociales : conceptualisation et applications

  1. Názov Analyse des données en marketing, en management et en sciences sociales : conceptualisation et applications
    Autorské údajeJean-Jacques Croutsche
    Autor Croutsche Jean-Jacques
    Vydavateľské údajeParis : Editions ESKA , 2009. - 647 s.
    Edícia Marketing et communication
    ISBN978-2-7472-1459-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Heslá analýza ekonomická * analýza štatistická * analýza štatistická viacrozmerná * pravdepodobnosť * modelovanie * údaje štatistické * marketing * manažment * sociológia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra847355, 847356

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    847355SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    847356SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.