Počet záznamov: 1
Využitie metód strategického manažmentu v kontaktných centrách
Názov Využitie metód strategického manažmentu v kontaktných centrách Autorské údaje Juraj Vaculík, Michal Monoši Autor Vaculík Juraj Spoluautori Monoši Michal Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 4, č. 1 (2010), s. 61-66. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2010. ISSN 1337-0839 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment strategický * riadenie strategické * metóda BSC * benchmarking * výkonnosť * výkony podnikové Anotácia Model komplexného kontaktného centra pracujúceho s cieľom udržať si spokojných zákazníkov. Metódy strategického manažmentu - balanced scorecard a benchmarking. Mapovanie balanced scorecard. Tvorba finančného zdôvodnenia (business case). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-2
článok
Počet záznamov: 1