Počet záznamov: 1  

Využitie metód strategického manažmentu v kontaktných centrách

  1. Názov Využitie metód strategického manažmentu v kontaktných centrách
    Autorské údajeJuraj Vaculík, Michal Monoši
    Autor Vaculík Juraj
    Spoluautori Monoši Michal
    Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 4, č. 1 (2010), s. 61-66. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2010. ISSN 1337-0839
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment strategický * riadenie strategické * metóda BSC * benchmarking * výkonnosť * výkony podnikové
    AnotáciaModel komplexného kontaktného centra pracujúceho s cieľom udržať si spokojných zákazníkov. Metódy strategického manažmentu - balanced scorecard a benchmarking. Mapovanie balanced scorecard. Tvorba finančného zdôvodnenia (business case).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.