Počet záznamov: 1  

Aplikace městského marketingu v praxi: vývoj, očekávání, realita (kritický pohled)

  1. Názov Aplikace městského marketingu v praxi: vývoj, očekávání, realita (kritický pohled)
    Preklad názvuUse of city marketing in a practice: evolution, expectations, reality (a critical view)
    Autorské údajeJiří Ježek
    Autor Ježek Jiří
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis : ekonomie. Ekonomika a management. Marketing a obchod. Finance. Informační management. Roč. 13, č. 4 (2010), s. 123-134. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2010. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mestský * stratégia marketingová * terminológia * nástroje marketingové * skupiny záujmové
    AnotáciaVývoj mestského marketingu. Fázy vývoja. K teórii mestského marketingu. Rozdiely medzi podnikovým a mestským marketingom. Zhodnotenie skúseností s aplikáciou mestského marketingu. Ciele mestského marketingu. Teoretické požiadavky na mestský marketing a ich napĺňanie.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF83.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.