Počet záznamov: 1  

Klamlivá reklama a jej možný dopad na zdravie a bezpečnosť spotrebiteľa

  1. Názov Klamlivá reklama a jej možný dopad na zdravie a bezpečnosť spotrebiteľa
    Autorské údajeAlena Dudeková
    Autor Dudeková Alena EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 91-95. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá súťaž nekalá * reklama klamlivá * systémy informačné účelové * Európska únia
    AnotáciaPoslanie reklamy. Nekalá súťaž a klamlivá reklama - dopad na spotrebiteľa. RAPEX je európsky rýchly výstražný systém, ktorého úlohou je zabezpečiť, aby sa k spotrebiteľovi nedostali nebezpečné výrobky, ktoré predstavujú vážne riziko pre jeho zdravie a bezpečnosť.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00205-033, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.