Počet záznamov: 1  

Vplyv dizajnu predajne, výrobkov vlastnej značky a obchodného personálu na imidž maloobchodného podniku

  1. Názov Vplyv dizajnu predajne, výrobkov vlastnej značky a obchodného personálu na imidž maloobchodného podniku
    Autorské údajeIvan Bzdúšek
    Autor Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 39-44. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik * imidž * značky výrobkov * dizajn * predajne * personál
    AnotáciaObjasnenie významu troch faktorov, ktorými sú výrobky vlastnej značky, dizajn predajne a obchodný personál, vysvetlenie ako vplývajú na budovanie imidžu maloobchodného podniku a poskytnutie odporúčaní, ako vylepšiť ich vplyv na tvorbu pozitívneho imidžu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00205-040, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.