Počet záznamov: 1
Vplyv dizajnu predajne, výrobkov vlastnej značky a obchodného personálu na imidž maloobchodného podniku
Názov Vplyv dizajnu predajne, výrobkov vlastnej značky a obchodného personálu na imidž maloobchodného podniku Autorské údaje Ivan Bzdúšek Autor Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 39-44. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnik * imidž * značky výrobkov * dizajn * predajne * personál Anotácia Objasnenie významu troch faktorov, ktorými sú výrobky vlastnej značky, dizajn predajne a obchodný personál, vysvetlenie ako vplývajú na budovanie imidžu maloobchodného podniku a poskytnutie odporúčaní, ako vylepšiť ich vplyv na tvorbu pozitívneho imidžu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00205-040, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1