Počet záznamov: 1
Stratégia značky v maloobchodnej prevádzke
Názov Stratégia značky v maloobchodnej prevádzke Autorské údaje Veronika Fogašová Autor Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 108-112. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá maloobchod * značky maloobchodné * zákazníci * kúpa * správanie spotrebiteľa * marketing nákupný Anotácia In – store komunikácia ako nástroj stratégie značky na mieste predaja. Maloobchodná prevádzka ako miesto nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Shopper marketing ako nová éra marketingu v maloobchode. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00205-043, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1