Počet záznamov: 1  

Potenciál rozvoja e-commerce a inovatívnych foriem marketingu v Slovenskej republike

  1. Názov Potenciál rozvoja e-commerce a inovatívnych foriem marketingu v Slovenskej republike
    Autorské údajeDáša Zaujecová, Veronika Konštiaková
    Autor Zaujecová Dáša EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Konštiaková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 223-232. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
    PoznámkyVEGA 1/0557/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov
    Heslá marketing * technológie nové * obchod elektronický * internet * regulácia * poriadok právny
    AnotáciaNové technológie využívané v marketingu, akými sú napríklad elektronické obchodovanie a mobilný marketing. Stručný opis ich vzniku a vývoja, analýza výhod, ale aj rizík ich využívania a odhad budúcich trendov. Členenie obchodných vzťahov v rámci e-commerce. Stav e-commerce na Slovensku. Preferencie a postoje slovenských užívateľov internetu. Slovenská asociácia pre elektronický obchod. Výhody mobilného marketingu, oproti iným marketingovým metódam. Právne aspekty e-commerce a m-marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00205-048, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.