Počet záznamov: 1
Potenciál rozvoja e-commerce a inovatívnych foriem marketingu v Slovenskej republike
Názov Potenciál rozvoja e-commerce a inovatívnych foriem marketingu v Slovenskej republike Autorské údaje Dáša Zaujecová, Veronika Konštiaková Autor Zaujecová Dáša EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Konštiaková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 223-232. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Poznámky VEGA 1/0557/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov Heslá marketing * technológie nové * obchod elektronický * internet * regulácia * poriadok právny Anotácia Nové technológie využívané v marketingu, akými sú napríklad elektronické obchodovanie a mobilný marketing. Stručný opis ich vzniku a vývoja, analýza výhod, ale aj rizík ich využívania a odhad budúcich trendov. Členenie obchodných vzťahov v rámci e-commerce. Stav e-commerce na Slovensku. Preferencie a postoje slovenských užívateľov internetu. Slovenská asociácia pre elektronický obchod. Výhody mobilného marketingu, oproti iným marketingovým metódam. Právne aspekty e-commerce a m-marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00205-048, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1