Počet záznamov: 1  

Vplyv kultúry na nákupné správanie a distribúciu v krajinách Latinskej Ameriky

  1. Názov Vplyv kultúry na nákupné správanie a distribúciu v krajinách Latinskej Ameriky
    Autorské údajeMarián Honaizer, Valéria Svobodová
    Autor Honaizer Marián
    Spoluautori Svobodová Valéria EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokumentRozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 216-220. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá obchod * maloobchod * predaj * kúpa * správanie spotrebiteľa * distribúcia * kultúra * národ * marketing * Latinská Amerika
    AnotáciaFenomén "tradičných obchodíkov" v krajinách Latinskej Ameriky. Hlavné faktory tradicionalizmu. Stratégia úspechu maloobchodných reťazcov v Latinskej Amerike. Vytváranie hodnoty pre vlastníkov malých obchodov. Udržiavanie dobrých vzťahov s malými obchodmi. Aplikácia etnomarketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00251-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.