Počet záznamov: 1
Vplyv kultúry na nákupné správanie a distribúciu v krajinách Latinskej Ameriky
Názov Vplyv kultúry na nákupné správanie a distribúciu v krajinách Latinskej Ameriky Autorské údaje Marián Honaizer, Valéria Svobodová Autor Honaizer Marián Spoluautori Svobodová Valéria EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 216-220. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá obchod * maloobchod * predaj * kúpa * správanie spotrebiteľa * distribúcia * kultúra * národ * marketing * Latinská Amerika Anotácia Fenomén "tradičných obchodíkov" v krajinách Latinskej Ameriky. Hlavné faktory tradicionalizmu. Stratégia úspechu maloobchodných reťazcov v Latinskej Amerike. Vytváranie hodnoty pre vlastníkov malých obchodov. Udržiavanie dobrých vzťahov s malými obchodmi. Aplikácia etnomarketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00251-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1