Počet záznamov: 1  

Úloha inovatívneho marketingu v komplexnej inovačnej stratégii

  1. Názov Úloha inovatívneho marketingu v komplexnej inovačnej stratégii
    Preklad názvuThe Role of innovative marketing in complex innovation strategy
    Autorské údajeJozef Čimo
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 39, č. 3 (2010), s. 418-428. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010. ISSN 0323-262X
    Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
    PoznámkyVEGA 1/0557/08
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia inovačná * marketing mix * riadenie strategické * cyklus výrobku životný
    AnotáciaPohľad na nový, systémový pohľad na inovačnú stratégiu firmy. Pojem strategické riadenie. Marketing a jeho úloha v rozvoji firmy. Inovačná stratégia. Vplyv marketingu na inovačnú stratégiu. Inovatívny marketing na úrovni marketingového mixu. Vplyv životného cyklu výrobku na marketing a inovácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00270-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF804.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.