Počet záznamov: 1
Úloha inovatívneho marketingu v komplexnej inovačnej stratégii
Názov Úloha inovatívneho marketingu v komplexnej inovačnej stratégii Preklad názvu The Role of innovative marketing in complex innovation strategy Autorské údaje Jozef Čimo Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 39, č. 3 (2010), s. 418-428. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010. ISSN 0323-262X Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Poznámky VEGA 1/0557/08 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia inovačná * marketing mix * riadenie strategické * cyklus výrobku životný Anotácia Pohľad na nový, systémový pohľad na inovačnú stratégiu firmy. Pojem strategické riadenie. Marketing a jeho úloha v rozvoji firmy. Inovačná stratégia. Vplyv marketingu na inovačnú stratégiu. Inovatívny marketing na úrovni marketingového mixu. Vplyv životného cyklu výrobku na marketing a inovácie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00270-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 804.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1