Počet záznamov: 1  

Současný inovativní marketing

  1. Názov Současný inovativní marketing
    Preklad názvuContemporary innovative marketing
    Autorské údajeKateřina Hrazdilová-Bočková
    Autor Hrazdilová Bočková Kateřina
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 39, č. 3 (2010), s. 429-437. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia inovačná * riadenie podnikové * znižovanie nákladov
    AnotáciaŠpecifikácia pojmu inovatívny marketing. Definícia jeho jednotlivých fáz. Chyby a omyly v inovačnej stratégii. Prípadová štúdia Cordis Corporation.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF751.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.