Počet záznamov: 1
Formy a oblasti spolupráce v distribučných kanáloch
Názov Formy a oblasti spolupráce v distribučných kanáloch Autorské údaje Monika Kremeňová Autor Kremeňová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 370-375. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming Heslá kanály distribučné * spolupráca podnikov * partneri obchodní * ceny služieb * ceny výrobcov * logistika distribučná * kooperácia Anotácia Oblasti spolupráce medzi účastníkmi distribučného kanála, jej formy a typy. Horizontálny marketingový systém, vertikálny marketingový systém. Viacdimenziónálne marketingové systémy. Spätne orientované marketingové systémy. Typy spolupráce na základe intenzity kooperácie a motivácie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00205-051, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1