Počet záznamov: 1  

Formy a oblasti spolupráce v distribučných kanáloch

  1. Názov Formy a oblasti spolupráce v distribučných kanáloch
    Autorské údajeMonika Kremeňová
    Autor Kremeňová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 370-375. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    Heslá kanály distribučné * spolupráca podnikov * partneri obchodní * ceny služieb * ceny výrobcov * logistika distribučná * kooperácia
    AnotáciaOblasti spolupráce medzi účastníkmi distribučného kanála, jej formy a typy. Horizontálny marketingový systém, vertikálny marketingový systém. Viacdimenziónálne marketingové systémy. Spätne orientované marketingové systémy. Typy spolupráce na základe intenzity kooperácie a motivácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00205-051, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.