Počet záznamov: 1  

Definícia kategórie v portfóliu mobilných telefónov (Category management)

  1. Názov Definícia kategórie v portfóliu mobilných telefónov (Category management)
    Autorské údajeAndrea Kružlíková
    Autor Kružlíková Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 282-288. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment sortimentný * definície * telefón mobilný
    AnotáciaAutorka definuje kategórie v portfóliu mobilných telefónov na základe kvalitatívneho prieskumu nákupných motívov zákazníkov. Vo svojom projekte sa sústredila na celý proces kategorizácie a definovania kategórií v rámci portfólia mobilných telefónov a na návrh využitia tejto kategorizácie v rámci nástrojov marketingového mixu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00502-052, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.