Počet záznamov: 1
Efektivita veľtrhov a výstav v porovnaní s inými komunikačnými kanálmi
Názov Efektivita veľtrhov a výstav v porovnaní s inými komunikačnými kanálmi Autorské údaje Alexander Rozin Autor Rozin Alexander EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 439-441. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá komunikácia marketingová * reklama * médiá * veľtrhy * výstavy Anotácia Komunikácia cez médiá je oveľa menej efektívna ako priama komunikácia so zákazníkom, pretože médiá nedokážu komplexne informovať o produkte. Dokážu produkt iba predstaviť, že existuje, no podať o ňom len minimum najzákladnejších informácií. Pri zovšeobecnení do indexu efektivita – cena, majú veľtrhy a výstavy podstatne vyšší index ako reklama v médiách. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00205-055, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1