Počet záznamov: 1  

Úspešná symbióza moderného marketingu a vojenskej vedy v oblasti marketingovej stratégie

  1. Názov Úspešná symbióza moderného marketingu a vojenskej vedy v oblasti marketingovej stratégie
    Autorské údajeJarmila Tkáčiková, Boris Ďurkech
    Autor Tkáčiková Jarmila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Ďurkech Boris
    Zdrojový dokumentEkonomika podnikov a regiónov - 1997 : zborník z medzinárodnej konferencie, Bardejovské Kúpele, 7.-9.5.1997, II. diel. S. 360-364. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 1997. ISBN 80-85668-49-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 01150-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.