Počet záznamov: 1  

Communication marketing

  1. Názov Communication marketing : une perspective intégrée
    Autorské údajeGeorge E. Belch ... [et al.]
    Autor Belch George E.
    Vydavateľské údajeMontreal : Cheneliere McGraw-Hill , 2005. - xx, 651 s.
    ISBN2-7651-0281-3
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaKanada
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing priamy * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * práca s verejnosťou * predaj * propagácia * médiá
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra847380, 847381

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    847380SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    847381SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.