Počet záznamov: 1  

Význam manažérskej etiky pri formovaní firemnej kultúry

  1. Názov Význam manažérskej etiky pri formovaní firemnej kultúry
    Autorské údajeMartina Belejová
    Autor Belejová Martina EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokumentRozvoj manažmentu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 125-127. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0294-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    PoznámkyVEGA 1/0803/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá firmy * kultúra podniková * etika manažérska * definície
    AnotáciaDefinovanie manažérskej etiky a firemnej kultúry. Vplyv firemnej kultúry na výsledky firmy. Úloha etiky pri formovaní firemnej kultúry.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00295-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.