Počet záznamov: 1  

Meranie výkonnosti marketingových aktivít

  1. Názov Meranie výkonnosti marketingových aktivít
    Autorské údajeKatarína Kicáková
    Autor Kicáková Katarína EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Zdrojový dokumentZborník výstupov vedeckovýskumného projektu VEGA č. 1/3811/06 Analýza a rozvoj obchodných a marketingových aktivít malých a stredných podnikov Košického a Prešovského kraja v podmienkach jednotného trhu Európskej únie : Košice, november 2007. S. 86-99. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2007. ISBN 978-80-225-2475-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * výkonnosť * trh * zákazníci * investície * financie * hodnota podniku
    AnotáciaŠtruktúra produktivity marketingu. Stratégia a taktika. Vplyv na zákazníka. Marketingové aktíva. Vplyv na trh. Vplyv na financie. Vplyv na hodnotu firmy. Balanced scorecard (BSC) ako moderný nástroj merania výkonnosti. Využitie BSC na meranie výkonnosti marketingových aktivít.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 01111-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.