Počet záznamov: 1  

Kráľ kinospotov je trojdimenzionálny

  1. Názov Kráľ kinospotov je trojdimenzionálny
    Autorské údajeJuraj Mišún
    Autor Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 1 (2011), s. 43-45. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá spoty reklamné * film
    AnotáciaPre diváka v kine je najprijateľnejšia reklama na plátne. S reklamou pred 3D filmom je takmer v každom prípade zabezpečená veľmi solventná cieľová skupina. 3D reklama, investovať do nej, alebo nie.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00301-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.