Počet záznamov: 1  

Farby sa pohrávajú s nákupným správaním zákazníka

  1. Názov Farby sa pohrávajú s nákupným správaním zákazníka
    Autorské údajeKatarína Remeňová
    Autor Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 11 (2010), s. 50-51. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá zákazníci * správanie spotrebiteľa * nákup
    AnotáciaFarebné odlíšenie sprostredkovávaného obsahu má jasný cieľ - zdôrazniť dôležitosť a upriamiť pozornosť. No nesprávna farba alebo príliš veľa farieb môže ohroziť konkrétny zámer.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00323-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.