Počet záznamov: 1  

Rozchod v sprostredkovaní

  1. Názov Rozchod v sprostredkovaní : zákulisie a pohľad dvoch strán
    Autorské údajePavel Škriniar
    Autor Škriniar Pavel EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Investor : financie & investície & poradenstvo. Roč. 12, č. 1 (január 2011), s. 33. - Bratislava : ECOPRESS, 2011. ISSN 1335-8235
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá obchod * asociácie * reklama * marketing * služby * produkty * kódexy etické
    AnotáciaVýber produktu alebo služby je vo väčšine prípadov zameraný buď na cenu, alebo značku. Pri sprostredkovaní však klient nehľadí na značku, ktorú jeho finančný agent zastupuje, a neraz sa nepozerá ani na cenu, ktorú platí. Vyznať sa medzi sprostredkovateľmi je naozaj veľmi náročné. Ak sa klient zameria iba na spoločnosti, ktoré majú oprávnenie na sprostredkovanie produktov zo všetkých piatich sektorov, okreše celkový počet na menej než päťdesiatku. V porovnaní s ponukou bežne nakupovaného tovaru je to stále veľa. Podľa čoho teda vyberať a ako vidia odchod spoločnosti Fincentrum z Asociace finančních zprostředkovatelu a poradcu (AFIZ) ČR .
    URLhttp://investor.hnonline.sk/firmyafinancie/c1-49700060-rozchod-v-sprostredkovani-zakulisie-a-pohlad-dvoch-stran
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00341-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.