Počet záznamov: 1
Rozchod v sprostredkovaní
Názov Rozchod v sprostredkovaní : zákulisie a pohľad dvoch strán Autorské údaje Pavel Škriniar Autor Škriniar Pavel EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Investor : financie & investície & poradenstvo. Roč. 12, č. 1 (január 2011), s. 33. - Bratislava : ECOPRESS, 2011. ISSN 1335-8235 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá obchod * asociácie * reklama * marketing * služby * produkty * kódexy etické Anotácia Výber produktu alebo služby je vo väčšine prípadov zameraný buď na cenu, alebo značku. Pri sprostredkovaní však klient nehľadí na značku, ktorú jeho finančný agent zastupuje, a neraz sa nepozerá ani na cenu, ktorú platí. Vyznať sa medzi sprostredkovateľmi je naozaj veľmi náročné. Ak sa klient zameria iba na spoločnosti, ktoré majú oprávnenie na sprostredkovanie produktov zo všetkých piatich sektorov, okreše celkový počet na menej než päťdesiatku. V porovnaní s ponukou bežne nakupovaného tovaru je to stále veľa. Podľa čoho teda vyberať a ako vidia odchod spoločnosti Fincentrum z Asociace finančních zprostředkovatelu a poradcu (AFIZ) ČR . URL http://investor.hnonline.sk/firmyafinancie/c1-49700060-rozchod-v-sprostredkovani-zakulisie-a-pohlad-dvoch-stran Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00341-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-12
článok
Počet záznamov: 1