Počet záznamov: 1  

Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání koceptualizace OECD a UNESCO

  1. Názov Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání koceptualizace OECD a UNESCO
    Preklad názvuThird role of universities. Comparative study of OECD and UNESCO conteptualisations
    Autorské údajeJana Krčmářová
    Autor Krčmářová Jana
    Zdrojový dokument Aula : časopis pro vysokoškolskou a vědní politiku. Roč. 18, č. 4 (2010), s. 17-29. - Praha : Centrum pro studium vysokého školství ČR, 2010. ISSN 1210-6658
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá Česko * školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * vzdelávanie terciárne * OECD * UNESCO * ekonomika vedomostná * spoločnosť vedomostná * rozvoj trvalo udržateľný
    AnotáciaPoňatie tretej role vysokých škôl podľa dokumentov medzinárodnej organizácie OECD a UNESCO týkajúce sa verejnej vzdelávacej politiky. Komparatívna analýza chápania novej role terciárneho vzdelávania v procese globalizácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF192.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.