Počet záznamov: 1  

Aplikácia marketingových nástrojov v slovenských výrobných družstvách vo vzťahu k ich veľkosti

  1. Názov Aplikácia marketingových nástrojov v slovenských výrobných družstvách vo vzťahu k ich veľkosti
    Preklad názvuApplication of marketing tools in the slovak producer co-operatives according to theirs size
    Autorské údajeElena Šúbertová, Igor Petrikovič
    Autor Šúbertová Elena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Petrikovič Igor EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 3 (2010), s. 58-70. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1336-3301
    PoznámkyVEGA 1/0330/08
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá nástroje marketingové * družstvá výrobné * Slovensko * veľkosť podnikov * marketing mix * komunikácia marketingová
    AnotáciaVplyv veľkosti družstva na využívanie nástrojov marketingového mixu v podmienkach slovenských výrobných družstiev.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - KNIHY
    Archív EPCE11 00495-006, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.