Počet záznamov: 1  

Nové cesty k poznávání zákazníků

  1. Názov Nové cesty k poznávání zákazníků
    Autorské údajeTereza Flodrová
    Autor Flodrová Tereza
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 4 (2010), s.. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * predajcovia * spokojnosť zákazníkov * marketing spoločenský
    AnotáciaNároky dnešných zákazníkov sú neporovnateľné s tým, čo stačilo k uspokojeniu napr. začiatkom 90-tych rokov. Lojálnosť zákazníkov je vystavená náročnej skúške. Pochopiť vývoj vzťahu zákazníka k predajcovi, či poskytovateľovi služieb pomáha komplexné zmapovanie všetkých skúseností zákazníka v priebehu jeho zákazníckeho vzťahu (Customer Journey). Mystery shopping, zákaznícky mystery shopping.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.