Počet záznamov: 1
Nové cesty k poznávání zákazníků
Názov Nové cesty k poznávání zákazníků Autorské údaje Tereza Flodrová Autor Flodrová Tereza Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 4 (2010), s.. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * predajcovia * spokojnosť zákazníkov * marketing spoločenský Anotácia Nároky dnešných zákazníkov sú neporovnateľné s tým, čo stačilo k uspokojeniu napr. začiatkom 90-tych rokov. Lojálnosť zákazníkov je vystavená náročnej skúške. Pochopiť vývoj vzťahu zákazníka k predajcovi, či poskytovateľovi služieb pomáha komplexné zmapovanie všetkých skúseností zákazníka v priebehu jeho zákazníckeho vzťahu (Customer Journey). Mystery shopping, zákaznícky mystery shopping. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-4
článok
Počet záznamov: 1