Počet záznamov: 1  

Mystery shopping znamená viac než fiktívny nákup

  1. Názov Mystery shopping znamená viac než fiktívny nákup
    Autorské údajeZdenka Kadeková
    Autor Kadeková Zdenka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 4 (2010), s. 27-28. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * služby * kvalita * kvalita tovaru * výskum * marketing * metódy
    AnotáciaMystery shopping - tajný alebo fiktívny nákup - zaužívaná marketingová metóda slúžiaca k anonymnému a nestrannému hodnoteniu kvality poskytovaných služieb a zákazníckeho servisu. Dôvody odchodu zákazníkov ku konkurencii u amerických, európskych, slovenských spotrebiteľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.