Počet záznamov: 1
Vplyv podnikovej kultúry na spokojnosť zákazníkov
Názov Vplyv podnikovej kultúry na spokojnosť zákazníkov Autorské údaje Ladislava Ivančová, Adela Klepáková Autor Ivančová Ladislava EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Spoluautori Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument BEES (Business culture in enterprices within European Communication Space) : zborník z medzinárodnej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 13. - 14. decembra 2010 Košice. S. 51-58. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3134-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá kultúra podniková * správanie * zákazníci * zamestnanci * manažéri * konkurencia * podnikanie * komunikácia Anotácia Charakteristika pojmu podniková kultúra. Silná a slabá podniková kultúra - negatíva a pozitíva. Odlišnosť podnikových kultúr. Zákazníci a podniková kultúra. Zmena podnikovej kultúry. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00422-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1