Počet záznamov: 1  

Reprezentácia ženy v reklame

  1. Názov Reprezentácia ženy v reklame
    Preklad názvuThe Representation of woman in advertisment
    Autorské údajeDrahomíra Janíková
    Autor Janíková Drahomíra
    Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Č. 2 (2010), s. 32-36. - Trenčín : Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. ISSN 1338-2195
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * stratégia marketingová * ženy * kódexy etické
    AnotáciaHistória reklám, v ktorých účinkovali ženy. Atribúty, ktoré sú žiadané v reklamách. Predstavy o vlastnostiach mužov a žien s mediálnym obrazom oboch pohlaví. Príťažlivosť jednotlivých aspektov v reklame. Problémy porušovania etického kódexu v reklamách so ženami. Komodifikácia žien v reklame. Psychologické aspekty reklamy. Ideály krásy propagované v reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.