Počet záznamov: 1  

"Technikálie" v reklamě

  1. Názov "Technikálie" v reklamě
    Autorské údajePetr Kůta
    Autor Kůta Petr
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 2 (Únor 2011), s. 50-51. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá reklama * propagácia * marketing * legislatíva
    AnotáciaNiektoré technicko-formálne obmedzenia, ktoré je potrebné dodržať v prípade reklamy na určité výrobky. Reklama na tabakové výrobky s uvedením varovania, že sú škodlivé pre zdravie. Povinné informácie, ktoré musí obsahovať reklama na spotrebiteľský úver. Povinné texty v reklamách na potraviny. Potravinové doplnky. Reklama na liečivé prípravky. Obmedzenia v reklame na automobily. Čistiace prostriedky s varovaním. Vonkajšia reklama. Formálnosť v direct marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.