Počet záznamov: 1  

Die strategische Bedeutung von Markenerlebniswelten im Kontext des Markenwerts und deren finanzwirtschaftliche Aspekte bei Unternehmen in der Automobilindustrie am Beispiel der BMW Welt München

  1. Názov Die strategische Bedeutung von Markenerlebniswelten im Kontext des Markenwerts und deren finanzwirtschaftliche Aspekte bei Unternehmen in der Automobilindustrie am Beispiel der BMW Welt München : dizertačná práca
    Autorské údajeDaniel Auer, škol. Peter Markovič
    Autor Auer Daniel
    Ďalší autori Markovič Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikových financií
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 219 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 629 - Technika dopravných prostriedkov
    Heslá priemysel automobilový * automobilizmus * trh * hospodárenie finančné * hospodárenie podnikové * kapitál podnikový * značky výrobné
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra847802

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF25 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    847802SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.