Počet záznamov: 1  

Senzorický marketing

  1. Názov Senzorický marketing
    Autorské údajeTomáš Fašiang
    Autor Fašiang Tomáš
    Zdrojový dokument III. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná, 5. listopadu 2010. S. 1-7. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2010. ISBN 978-80-7248-620-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * mix komunikačný * tovar * produkty * stimulácia cenová * psychológia predaja * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaProblematika senzorického marketingu, ktorý využíva zmyslovú schopnosť človeka. Vnímanie okolitého prostredia prostredníctvom zmyslov pri ovplyvňovaní nákupného rozhodovania. Využiteľnosť vlastností zmyslových orgánov človeka pri realizácii marketingových aktivít podnikateľských subjektov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.