Počet záznamov: 1  

Adaptácia medzinárodného marketingu na lokálne trhové podmienky

  1. Názov Adaptácia medzinárodného marketingu na lokálne trhové podmienky
    Autorské údajeSoňa Nemečková
    Autor Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument III. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná, 5. listopadu 2010. S. 1-5. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2010. ISBN 978-80-7248-620-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * stratégia marketingová * stratégia obchodná * trh medzinárodný * riadenie vzťahov so zákazníkmi * psychológia trhu * marketing mix * kultúra * štruktúra sociálna
    AnotáciaMedzinárodný marketing a prispôsobovanie marketingového mixu na miestne trhové podmienky. Sociálno-kultúrne rozdiely, ktoré ovplyvňujú voľbu medzi adaptáciou na miestne podmienky a štandardizáciou marketingu. Možnosti lokálneho prispôsobovania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00523-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.