Počet záznamov: 1  

Marketing a jeho uplatnenie vo vzdelávacích inštitúciách

  1. Názov Marketing a jeho uplatnenie vo vzdelávacích inštitúciách
    Súbežný názovMarketing and Its Application in Educational Institutions
    Autorské údajeMarta Matulčíková
    Autor Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentAndragogická revue : česko-slovenský vědecký časopis zaměřený na teorii vzdělávání dospělých, rozvoj lidských zdrojů a andragogiku. Roč. 2, č. 1 (2010), s. 20-33. - Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2010. ISSN 1804-1698
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá vzdelávanie * inštitúcia * produkty * marketing diferencovaný
    AnotáciaHlavné výhody používania marketingových aktivít vo vzdelávacích inštitúciách. Vzdelávací marketing - permanentná reakcia na permanentné zmeny. Trhová orientácia vzdelávacích inštitúcií. Filozofia marketingového úsilia vzdelávacej inštitúcie. Externé a interné vplyvy a životný cyklus vzdelávacieho programu. Prístupy k príprave vzdelávacej služby.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00488-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.