Počet záznamov: 1  

Mobilní telefon jako nástroj cílené marketingové komunikace

  1. Názov Mobilní telefon jako nástroj cílené marketingové komunikace
    Autorské údajeMonika Březinová, Martina Minárová
    Autor Březinová Monika
    Spoluautori Minárová Martina
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2010), s. 40-50. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2010. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * telefón mobilný * marketing * spotrebitelia * siete mobilné
    AnotáciaVýsledky výskumu vnímania komerčnej správy zasielanej na mobilný telefón spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.