Počet záznamov: 1  

Politický marketing a české politické strany

  1. Názov Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006
    Autorské údajeAnna Matušková
    Autor Matušková Anna
    Vydavateľské údajeBrno : Masarykova univerzita - Mezinárodní politologický ústav , 2010. - 174 s.
    Edícia Ediční řada Monografie , svazek č. 32
    ISBN978-80-210-5169-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 324 - Voľby. Plebiscity. Referendum
    Heslá kampane volebné * politika * marketing * modely * strany politické * Česko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra848593

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    848593SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.